آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

تقابل عشق و عقل !

 سلام

نوشته بودم که می خوام درباره فرق ترجیح و عشق بنویسم

اصول تئوری

1- عشق با ترجیح یه محلول جدا نشدنی

2- غلظت ترجیح در شرایط مختلف فرق داره

3-مقدار حلال همواره ثابته

یعنی اگه بخوای غلظت رو کم کنی , عشقت رقیق شه , شفاف شه , زلال

شه ,پاک شه باید مقدار ماده حل شدنی یعنی ترجیح رو کم کنی

خوب بهتره از شیمی محلولها بیرون بیام

و اما ترجیح ! ترجیح رو از کجاشون درمیارن ؟؟ از عقلشون این عقل ناقص انسانی !

چرا میگن آدم (به قول مردم ) عاقل عاشق نمیشه !!! چون آدم عاقل   بهترین رو به بهتر , بهتر رو به خوب , خوب رو به بد و .... ترجیح میده

اونم نه بهترین محض , بهترینی که عقلش با محدودیت هاش تشخیص داده
 
یعنی یه چیز تا وقتی واسش مهم هست که ترجیحش میده , ارزش داره ....

البته منکر این نمی شم که تا جایی که عقل جا داره کاره درستی هست ولی

اگه عقل نکِشه عشق عقل متکامل می شه ( عرفان مولوی ...)

نه وارد عرفان نمی شم چون خودمم زیاد سر در نمییارم .

واما تاثیر ترجیح تو روابط اجتماعی مخصوصا دختر و پسر رو تو مطلب بعدی مینویسم

حتما راجع به این تاثیر پیغام بذار

شهاب

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1383/04/19 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام
جالب هست
منم تاحدودی موافقم

ممنون
ولی کاش می نوشتی با چیاش مخالفی و چرا

شب تاریک 1383/04/20 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.shabetarik.tk

سلام
ببین آقا شهاب سعی نکن عشقو با اینچیزا توجیح کنی یا کلا بخوای عشقو با عقل مقایسه کنی اگه خواهان باشی من میتونم یه بحث مفصلی باهات داشته باشم تو همین زمینه
به من سر بزن

[ بدون نام ] 1383/04/27 ساعت 07:08 ب.ظ

شهاب جون دوستت دارم
از خودت برام بگو...
رزیتا

من یه پسر ایرونی ۱۸ ساله هستم ( پرسپولیسی )
پیش دانشگاهی ( پشت کنکوری)
و ما هم همین طور ...

نادر 1384/03/12 ساعت 11:48 ب.ظ

پرسپولیس دوست دارم همیشه قهرمانی

داش مهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد