آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

شما هدف نهایی دارین ؟

چی هست ؟

منم یه هدف دارم ولی به یه سوال خوردم !

اگه به  یه چیزی  که خیلی دلم می خواد ولی در راه رسیدن به هدفم نباشه برخورد کردم ی کار باید بکنم ؟

اگه این چیزی که خیلی خیلی خیلی دوسش دارم منو کمک نکنه به هدفم برسم و کمک اون جایگاه برای رسیدن به هدف خیلی مهم باشه چی کار کنم ؟

دفعه بعد بیشتر سوالم رو میشکافم !!

                                                                    شهاب

شهاب

نگاهت چون شهابی از دلم رفت

                                      خیالت چون سرابی از دلم رفت

تو رفتی و غمت از دل نمی رفت

                                    که آن هم با شرابی از دلم رفت


                
                                                شهاب به سبک داش مهی !

تنها ترین تیها

بد جوری احساس تنهایی می کنم . ولی خوبه میدونی چرا ! چون تو تنهاییم همیشه یکی هست که بهترینه ! خدای خودمونو میگم ...

                                                                                                  شهاب

 

تو دروغی

دروغی دلاویز

تو غمی

یک غم سخت زیبا 
                                        نیما
 
                                                                                      شهاب