آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

لنگه !

شب بود‌ُ  شب گردیِ بارو‌ن‌ُ باد

 

                                                    رد شدم‌ُ چشام به چشماش افتاد

 

دیدم که زخماش همه از غربته

 

                                                    مثل خودم خسته و بی طاقته

 

دیدم‌ُ گفتم که نباید نشت

 

                                             یه عشق بیچاره‌َ رو دید ، رهاش کرد 

 

رفتم‌ُ‌ گفتم که چرا نشستی

 

                                                تلف نکن عمرت‌ُ دستی دستی

 

درسته که ازهمه تنهاتری

 

                                                 اسیر این دردای‌ِ زجر آوری

 

کفشای غیر‌َت‌ُ باید پا کنی

 

                                                 بگردی‌ُ  لنگَتو پیدا کنی

نظرات 4 + ارسال نظر
باهو 1384/12/10 ساعت 07:49 ب.ظ http://bahoo.blogsky.com

شعر محسن چاوشی هست نه
خیلی قشنگه ! ایول

سونیا 1389/10/12 ساعت 12:12 ق.ظ

ممنون ازتون

بیتا 1389/10/12 ساعت 12:25 ق.ظ

عالیه

سحر 1389/10/12 ساعت 12:26 ق.ظ

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد