آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

آهو

تنها کسی که مرا درک می کند , یک روز مزا ترک می کند.

تکیه گاه

دیدی که هیچ کس پناهم نبود

               هیچ وقت کسی تکیه گاهم نبود

                                   حتی کسی با دل خسته ام

                                                  در زندگی چشم به راهم نبود

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید رضا 1384/12/02 ساعت 07:38 ق.ظ

خوشحا لم بالاخره یه چیزی نوشتی .
به نظر من اسمت رو عوض کن .
دلم براتون تنگ شده ! راستی من ۲۴ ام تعطیل میشم .
برامنم نظر بذارین تا دلم گرم شه لااقل شما نوشته هامو می خونین .

حمید رضا 1384/12/03 ساعت 09:28 ق.ظ

در ضمن من چشم به راهت هستم !

رضا 1384/12/12 ساعت 10:51 ب.ظ http://dosteman.blogsky.com

سلام
قشنگ بود اگه دوست داری وب همو لینک کنیم به من سر بزن و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد